Po odświeżeniu wizerunku Cenne Opinie prezentują zupełnie nowy wygląd dzięki odmienionej palecie kolorystycznej. Ponadto łatwiej poruszać się po stronie i przeglądać dostępne ankiety i bilans nagród; co więcej, jest ona całkowicie przystosowana do telefonów komórkowych - można wypełniać ankiety i aktualizować swój profil z dowolnego miejsca. Obie te zmiany sprawiają, że proces pozyskiwania nagród jest szybszy i prostszy niż wcześniej.
Nie, dane konta pozostaną dokładnie takie jak wcześniej, status członkostwa nie powinien się zmienić. Dostęp do konta, tak jak zawsze, możliwy jest po zalogowaniu. Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o odpowiedź na pytanie bezpieczeństwa.
Aby się zalogować, wystarczy kliknąć przycisk „Zaloguj” w prawym górnym rogu ekranu. Po zalogowaniu należy kliknąć swoje imię i nazwisko oraz rozwijane menu „Konto”, aby wyświetlić wszystkie elementy konta, w tym historię ankiet i nagród.
Oczywiście! Wszystkie nagrody, które zgromadziłeś do tej pory możesz zobaczyć na swoim pulpicie , a w części Konto znajdują się dokładniejsze informacje na temat historii ankiet i nagród.
Cenne Opinie to panel badań rynku specjalizujący się w ankietach online, który jest własnością spółki Dynata, światowego lidera w dziedzinie cyfrowych badań panelowych. Wszyscy nasi członkowie zdecydowali się przystąpić do panelu, wypełniać ankiety i zdobywać nagrody, które można wymieniać na talony od czołowych marek po przekroczeniu progu 50 zł.
Nowi członkowie Cennych Opinii zostaną zaproszeni do uzupełniania ankiet online. Ankiety będą przysyłane e-mailem lub pojawią się na pulpicie członkowskim. Kliknięcie linku ankiety podanego w e-mailu lub przycisku „Rozpocznij ankietę” na pulpicie spowoduje przejście do ankiety online, gdzie można wpisać swoje odpowiedzi. Za udział w tych ankietach płacimy zwykle 1-12 zł, czasem jednak wysyłamy krótkie kwestionariusze, które pomagają nam lepiej Cię poznać, dlatego też nie płacimy za ich wypełnienie. Umożliwiają nam one aktualizowanie Twojego profilu i przysyłanie Ci odpowiednich ankiet odpowiadających Twoim zainteresowaniom.
Spółka Dynata Global UK Limited to wiodący ekspert w dziedzinie panelowych badań marketingowych przeprowadzanych online, będąca właścicielem Cennych Opinii. Dynata współpracuje z uznanymi instytutami badawczymi, pomagając im w zrozumieniu konsumentów przez pozyskiwanie w ramach badań opinii prawdziwych ludzi, takich jak Ty. Dodatkowe informacje na temat Dynata można znaleźć w części informacje korporacyjne .
W przypadku pytań dotyczących dowolnych aspektów naszych usług lub sugestii dotyczących ich udoskonalenia, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie. Aby zapewnić szybką odpowiedź, prosimy o podanie tematu pytania i udostępnienia możliwie dużo informacji, włącznie z odpowiednimi szczegółami, np. numerem ankiety i terminem zrealizowania talonu.
Firmy zajmujące się badaniem rynku są zainteresowane Twoimi opiniami. Pomagamy im, dostarczając im Twoje opinie z ankiet na tematy powiązane z potrzebami ich klientów. Dlatego też pobieramy od tych firm opłaty za zbieranie opinii naszych członków, którzy mogą być jednocześnie nabywcami ich produktów i usług. Nie ulega wątpliwości, że opinie naszych członków są w tym procesie bardzo ważne, dlatego część wynagrodzenia, które za nie otrzymujemy, przekazujemy bezpośrednio członkom w formie nagród!
Aby dołączyć do panelu, przeprowadź proces rejestracji. Po zarejestrowaniu otrzymasz e-mail aktywacyjny. Kliknij link w e-mailu, aby potwierdzić rejestrację i aktywować swoje konto. Jeśli po dokonaniu rejestracji nie otrzymasz e-maila aktywacyjnego lub go omyłkowo usuniesz, nie martw się - w ciągu kilku dni zostanie do Ciebie wysłane przypomnienie.
Powodów może być kilka. Upewnij się, że cały adres wpisany został w odpowiednim formacie, że wcześniej nie dokonano rejestracji używając tego samego adresu i że Twój adres IP odpowiada właściwemu regionowi. Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z nami .
Nasz system bezpieczeństwa może zablokować adres IP lub domenę internetową używaną przez wiele osób. Spróbuj zarejestrować się z innego komputera, innej lokalizacji lub używając innego adresu e-mail.
Tak, panel Cenne Opinie dostępny jest wyłącznie dla mieszkańców Polski.
Okazjonalnie wyślemy e-mailem krótki kwestionariusz, aby sprawdzić, czy Twój profil odpowiada danemu projektowi badawczemu. Jego wypełnienie zajmie tylko kilka sekund. Możemy na przykład zapytać, czy masz odtwarzacz DVD, jeśli będziemy szukać opinii osób posiadających określone rodzaje odtwarzaczy. Za wypełnianie tych kwestionariuszy nie przyznajemy punktów, jednak w rezultacie możesz zostać wstępnie wybrany do pełnej płatnej ankiety.
Minimalny wiek to 16 lat; jest to wymóg prawny i niestety osoby poniżej tego wieku nie mogą zostać członkami.
Z całą pewnością! Możesz nam spokojnie powierzyć bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Żadne osoby trzecie nie będą miały do nich dostępu. Cenne Opinie będą wykorzystywać udostępnione przez Ciebie informacje wyłącznie do celów badawczych. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności , w której wyjaśniono proces przetwarzania danych. Opieramy naszą działalność o dwa ważne parametry - zaufanie i jakość. Nigdy nie będziemy się z Tobą kontaktować w celach marketingowych, jedynie w celach badań rynkowych. Wszystkie informacje przekazywane powiązanym agencjom badań rynku są anonimowe.
Nie, jedna osoba może mieć tylko jedno konto.
Nie, możesz pozostać członkiem, jak długo zechcesz.
Jeśli chcesz reaktywować konto w dowolnym momencie w okresie 365 dni od dezaktywacji, skontaktuj się z nami wybierając w temacie „Pytanie dotyczące rejestracji”, a z przyjemnością spełnimy Twoją prośbę.
Jeśli natomiast chcesz zrezygnować z członkostwa, co zawsze jest dla nas powodem do smutku, link do wypisania się znajdziesz w każdym otrzymywanym od nas e-mailu. Możesz również zrezygnować w dowolnym momencie wchodząc w zakładkę Preferencje swojego konta lub kontaktując się z nami bezpośrednio.
Saldo konta i bieżące środki możesz sprawdzić w dowolnym momencie, logując się do swojego konta. Saldo widoczne będzie na pulpicie oraz w głównym menu przez cały czas sesji logowania.
Jeśli chcesz dokonać jakichkolwiek zmian na koncie, zaloguj się i kliknij swoje imię i nazwisko oraz pozycję „Konto” z rozwijanego menu, aby to zrobić.
Upewnij się, że używasz właściwych danych do logowania i nie ma w nich literówek; pamiętaj, że Twoja nazwa użytkownika to cały adres e-mail, włącznie z domeną. Przy podawaniu haseł istotna jest wielkość liter, sprawdź więc, czy przycisk Caps Lock jest wyłączony.
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz się zalogować, sprawdź następujące ustawienia na komputerze:
W razie dalszych problemów wpisz ręcznie www.cenneopinie.pl do przeglądarki zamiast klikania linku w zaproszeniu do ankiety.
Przy próbie logowania dostępny jest link, który służy do zresetowania hasła. Kliknij link i postępuj zgodnie z prostymi instrukcjami, dzięki czemu zresetujesz swojej hasło.
Ze względów bezpieczeństwa oraz w celu ochrony Twoich zarobków, przed odebraniem nagrody konieczne jest zweryfikowanie konta za pomocą ważnego polskiego numeru telefonu komórkowego.
Na podany numer telefonu komórkowego wyślemy kod uwierzytelniający, który trzeba będzie wpisać, aby odebrać nagrodę.
Jeśli nie posiadasz telefonu komórkowego, możesz zweryfikować swoje konto przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Uwaga: jeśli chcesz odebrać więcej niż jedną nagrodę w okresie 7 dni, możesz zostać poproszony o powtórzenie weryfikacji telefonicznej dla każdej transakcji.
Weryfikacja telefoniczna to etap stanowiący dodatkowe zabezpieczenie kont użytkowników i ich salda nagród, który jest wymagany przed odebraniem nagrody.
Ma to na celu wyłącznie zabezpieczenie danych – nie udostępnimy podanych informacji firmom zewnętrznym ani nie wykorzystamy ich do celów marketingowych.
W przypadku dostępności nowej ankiety lub kwestionariusza profilowego zawsze otrzymasz od nas e-mail z tą informacją. Sprawdź, czy Twój dostawca usług poczty elektronicznej nie blokuje e-maili od Cennych Opinii. Możesz również zobaczyć dostępne ankiety na stronie pulpitu po zalogowaniu do konta.
Prawdopodobieństwo zaproszenia Cię do wypełnienia ankiety zależy od szeregu czynników, takich jak liczba i rodzaj ankiet przeprowadzanych w danym momencie oraz ilość informacji na Twoim profilu umożliwiających nam wysyłanie Ci najbardziej odpowiednich ankiet. Więcej informacji znajduje się w naszych Warunkach ogólnych .
Ankiety będą się różnić długością, ale ich wypełnienie nie powinno zająć dłużej niż 15-20 minut. W każdym e-mailu z zaproszeniem do ankiety będzie znajdować się informacja na temat szacowanego czasu jej wypełnienia, a także termin odesłania.
Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do naszej ankiety, spróbuj zastosować poniższe rozwiązanie:
Zalecamy korzystanie z najnowszych wersji popularnych przeglądarek, takich jak Internet Explorer, Chrome i Firefox, ponieważ niektóre ankiety mogą być niekompatybilne ze starszymi przeglądarkami.
Niestety po wysłaniu odpowiedzi nie ma możliwości zmiany. Jest to podyktowane dbałością o rzetelność i dokładność gromadzonych przez nas danych.
Na początku każdej ankiety pytamy zwykle o płeć, wiek oraz miejsce pobytu, gdyż chcemy, aby w naszych ankietach brały udział różne grupy osób. Możesz się nie kwalifikować do udziału w ankiecie z wielu powodów w oparciu o Twoje odpowiedzi na pierwsze kilka pytań (kryteria demograficzne i/lub przyzwyczajenia konsumenckie). Dbamy o to, aby umieszczać pytania, które mogą dyskwalifikować z udziału w ankiecie na samym początku.
Do ankiety można również nie zakwalifikować się, gdy została już wypełniona przez wymaganą liczbę respondentów. Po osiągnięciu wymaganej liczby respondentów system zamyka ankietę automatycznie.
Zalecamy aktualizowanie profilu na bieżąco, ponieważ w ten sposób można zwiększyć swoje szanse na otrzymanie zaproszenia do odpowiednich ankiet.
Uwaga: nie przekażemy naszym klientom żadnych udostępnionych nam informacji, gdy ankiety nie zostaną ukończone.
Większość ankiet jest otwarta przez kilka dni. Niektóre jednak cieszą się większą popularnością i zamykane są wcześniej, jeśli wymagana liczba respondentów zostanie osiągnięta przed proponowanym terminem.
Zawsze staramy się ograniczać liczbę zapraszanych panelistów, aby wszyscy zaproszeni mieli możliwość uzupełnienia ankiety.
Aby odebrać nagrodę, należy zalogować się do swojego konta Cennych Opinii. Jeżeli stan konta wynosi co najmniej 50 zł, można zrealizować nagrodę.
Lista wszystkich opcji nagród znajduje się na naszej stronie dotyczącej nagród .
Z uwagi na bezpieczeństwo danych, przed odebraniem nagrody konieczne jest zweryfikowanie konta za pomocą ważnego polskiego numeru telefonu. Uwaga: nie można zarejestrować tego samego numeru telefonu dla kilku kont. Ma to na celu zapewnienie Twojego bezpieczeństwa i uniemożliwienie nieuczciwej działalności na Twoim koncie.
Na podany numer telefonu komórkowego wyślemy kod uwierzytelniający, który trzeba będzie wpisać, aby odebrać nagrodę. Etap ten stanowi dodatkowe zabezpieczenie konta i salda nagród – nie udostępnimy podanych informacji firmom zewnętrznym ani nie wykorzystamy ich do celów marketingowych.
Jeśli nie posiadasz telefonu komórkowego, możesz zweryfikować swoje konto przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Uwaga: jeśli chcesz odebrać więcej niż jedną nagrodę w okresie 7 dni, możesz zostać poproszony o powtórzenie weryfikacji telefonicznej dla każdej transakcji.
Niestety nie możemy anulować talonów elektronicznych, ponieważ wysyłane są e-mailem niezwłocznie po zamówieniu, a odpowiednia kwota odejmowana jest z konta.
Zazwyczaj nagrody w postaci punktów na koncie Cenne Opinie przyznawane są za każdą uzupełnioną ankietę.
Proces przyznawania nagród wygląda następująco:
Jeśli dowiemy się, że respondent nie jest uczciwy w swoim podejściu do badania, na przykład podając odpowiedzi nic nieznaczące lub próbując kilkakrotnie wypełnić tę samą ankietę, nie przyznamy nagrody. To jednak zdarza się bardzo rzadko i uciekamy się do tego wyłącznie w celu powstrzymania niewielu nieuczciwych osób przed zepsuciem okazji wszystkim pozostałym.
Po pomyślnym uzupełnieniu ankiety konto respondenta powinno zostać zasilone automatycznie, za wyjątkiem bardziej złożonych badań, takich jak dzienne rejestry czynności i grupy fokusowe, gdy przyznanie nagrody może potrwać do 6 tygodni.
Odznaki przyznawane są członkom, którzy aktywują konto, regularnie wypełniają ankiety, uzupełniają swój profil i odbierają nagrody.
Wyróżniliśmy pięć poziomów: Bronze dla początkujących, Silver, Gold, Platinum i najwyższy - Diamond.
Na każdym poziomie za aktywne uzupełnianie ankiet przyznawane są kluczowe osiągnięcia (znane jako odznaki).
Poziomy członkostwa powiązane są z aspektami członkostwa, koncentrując się na działaniach, takich jak uzupełnianie ankiet i odbieranie nagród.
Jak można przejść na wyższy poziom?Na wyższy poziom można przejść odblokowując wszystkie odznaki dostępne dla aktualnego poziomu. Na przykład, jeśli jesteś członkiem na poziomie Bronze, aby przejść wyżej i zostać członkiem Silver, musisz zdobyć wszystkie dostępne odznaki dostępne dla poziomu Bronze.
Można otrzymywać odznaki dla innych poziomów, na przykład, jeśli w 100% uzupełniłeś swój profil, za tę część otrzymasz odznakę Platinum, ale nie możesz osiągnąć poziomu Diamond, zanim nie zdobędziesz wszystkich odznak na poziomie Platinum.
Czym charakteryzują się członkowie Bronze?Członkowie Bronze dopiero zaczynają. Aby osiągnąć status Bronze, wystarczy dokonać rejestracji i aktywować konto.
Czym charakteryzują się członkowie Silver?Silver to pierwszy szczebel na drabinie.
Aby osiągnąć status Silver, członkowie muszą:
Członkowie Gold zaczynają regularnie uzupełniać ankiety.
Aby osiągnąć status Gold, członkowie muszą:
Członkowie Platinum są aktywni, regularnie uzupełniają ankiety i prawie w całości uzupełnili swój profil.
Aby osiągnąć status Platinum, członkowie muszą:
Członkowie Diamond osiągnęli najwyższy poziom. Ich profil jest całkowicie uzupełniony, wypełnili pięćdziesiąt ankiet (lub więcej) i nadal regularnie uczestniczą w badaniach ankietowych.
Aby osiągnąć status Diamond, członkowie muszą:
Aby zachować status, należy regularnie uzupełniać ankiety - co najmniej raz w tygodniu. Osoby, które nie będą regularnie wypełniać ankiet, stracą odznaki za kolejne ankiety w ciągu jednego, dwóch, trzech lub czterech tygodni i spadną o poziom niżej.
Podobnie w przypadku aktualizowania profilu - niektóre części z czasem tracą ważność, na przykład technologia, elektronika i gadżety oraz motoryzacja - jeśli więc zobaczysz, że procent uzupełnienia Twojego profilu spadł od poprzedniego logowania, sprawdź i zaktualizuj te części, które nie są w 100% wypełnione.